Hei vaan!

Valitettavasti en ole nyt päässyt tänne kirjoittelemaan, sillä olen ollut ilman nettiä jo jonkun aikaa ja koulu painaa päälle.

Meille kuuluu kaikin puolin hyvää, tuossa tammikuisessa näyttelyssä turussa Kito sai KP ja oli ROP-pentu. Tässä välissä olenmme käyneet kerran mätsärissä, jossa Kito oli isojen pentujen neljäs, minun hieno iso tyttöni. <3 Olemme myös käyneet kokeilemassa tokoa, joka ainakin Kiton mielestä oli hurjan kivaa. :D

Ekat juoksutkin on minun tyttöselläni ollut, niin ne lapset kasvaa. Kiton säkä on tällä hetkellä 43cm ja painoa 13kg, eli melko pieni on tämä minun tyttöni, mutta vauhtia riittää senkin edestä. :D

Olemme myös menossa 22.4 Lahti KV:hen ja samana viikonloppuna 23.4 Lappeenranta KV:hen :) Näitten näyttelyiden jälkeen ei ole muuta varmaa näyttelyä, kun bortsujen erkkarit 12.6. Eka katsotaan mitä tuomarit Kitosta sanoo ja sitten mietitään lisää näyttelyitä. Jos Kito ei pärjää, niin voi olla, että meitä ei paljon näyttelyissä nähdä :) Iloinen olisin, jos saataisiin EH.

Ei tässä muuta, voi olla että pidän nyt melkoisen paussin päivityksissä, koska en tiedä milloin saan nettini toimimaan ja pitäisi tehdä kouluun päättötyötä. Olen luultavasti tauvolla ainakin kesäkuuhun asti, mutta yritän kumminkin  laittaa tuomareiden arvostelut tuolta lahdesta ja lappeenrannasta heti näyttelyiden jälkeen tänne :) HYVÄÄ KEVÄTTÄ!